Wednesday, December 18, 2013

NYX Lipliner - Review


Hello !

Danes delim z vami moje mnenje o še enem izdelku, ki sem ga dobila od Anje @ Moja Drogerija.

Today I'm reviewing another product that I got from Anja @ Moja Drogerija.


Sem velika ljubiteljica rdeče šminke in imam kar obsežno kolekcijo teh, zato sem tudi probala veliko svinčnikov za ustnice.

Kot že veste, ključ do popolnih rdečih ustnic je vedno pri izbiri svinčnika, ki ga nosite pod rdečo šminko.

Torej poglejmo si kako se je NYX-ov svinčnik izkazal.

Now I consider myself a big fan of red lipstick, therefor I own and have tried many lipliners.
As you all know the key to a perfect red lip is always in the choice of lipliner you wear underneath the red lipstick.
So with all that in mind lets take a look at how the Nyx's Lip Liner did.

The Application - Nanos


Bila sem navdušena nad tem, kako gladko svinčnih drsi na ustnicah, saj to omogoča lažji nanos.

Zelo lahko naredite tanko linijo za obrobo ustnic, prav tako pa z lahkoto zapolnite cele ustnice.

Zame je to zelo pomembno pri svinčnikih za ustnice, saj nihče si ne želi trdega svinčniga, ki nam nakoncu še "opraska" ustnice.

I was impressed by how this liner glides on smoothly on your lips, which makes it easier to line your lips and later on fill them in. 
This is very important for me in a lip liner since it is very hard to work with stiff liners, you end up scratching your lips instead of making them look smoother. 

The Pigmentation - Pigmentacija

Kot ste že lahko videli na sliki je ta svinčnik je zelo pigmentiran. 
Lahko nanesete tanjšo ali pa debelejšo plast, seveda po vaši želji.
Včasih rada nosim samo svinčnik na ustnicah in ta je definitivno odličen za to nalogo, saj kot sem omenila lahko nosite debelejšo plast, lahko ga pa zabrišete za bolj nežen, rožnati učinek na ustnicah. 

As you can already tell from the picture this liner is very pigmented. You can build it up or tone it down. 
Sometimes I like wearing lip liners on their own and this one is great for that because it's easily blendable and buildable.


The Staying power - Obstojnost

Bila sem zadovoljna z obstojnostjo tega izdelka.

Kar me je še bolj navdušilo je bilo dejstvo, da glede na to da imam večje ustnice, se obroba mojih usnic hitro zabriše in izgleda zelo neurejeno. S pomočjo tega liplinerja mi je uspelo se znebiti prav tega problema. 

I was satisfied with the staying power of this product.
But what impressed me more was the fact that, considering I have bigger lips, my lipstick tends to bleed and with the help of this lip liner it didn't.

Za zaključek z veseljem sem eksperimentirala z Nyx-ovim svinčnikom za ustnice. Zdaj ima svoj ​​prostor v moji torbici ličil, kadarkoli hočem nositi rdečo šminko.

In za vse vas, ki vam rdeče ustnice niso tako všeč kot so meni, NYX ima še veliko drugih odtenkov in verjetno boste lahko našli enega, ki vam ustreza.
Za vse vas, ki ste iz Slovenije, lahko to storite z obiskom Moje Drogerije.

Overall I loved playing around with this lip liner. It now has its own space in my makeup bag whenever I want to wear a red lip. 

And for all of you out there that maybe don't fancy red lips as much as I do NYX does carry many other shades and probably you will be able to find one that suits you. 
For all of you that are from Slovenia you can do that by visiting Moja Drogerija.


Thank you for reading and have a nice day, 
Dee.


2 comments:

  1. Js mam istega in mi je tudi zelo všeč :)

    ReplyDelete
  2. Jaz sem probala oranžnega in mi je bil všeč, tale tvoj mi je pa tudi lep. :)

    ReplyDelete

Thank you for commenting, it means a lot to me !
If you happen to be a blogger yourself, please make sure to leave me the link to it in your comment :)
I would love to check it out :)

Powered by Blogger.

© Among Beauty Drawers, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena